SHOP

Thursday, June 25, 2015

My workout gear


Lately I've been loving workingout and most of all sport clothes shopping. Who would told this, since I'm a very lazy person. This strong desire to go running or doing any kind of physical activity has been given to me by Kayla nItsines, she is a very famous Australian personal trainer that has offered the market her very useful body weight training circuits. I talked about her in my previous post ( link here ).

My favourite place where I like to do spot shopping is Decatlon. Every time i need something fitness related I wander hours and hours in their shop. I want to buy only one item and then I finish buying a loooot of things. The thing that I like the most about that shop is that you can find items of the most famous brand such as Nike Adidas etc.  but also cheap stuff that are from their home brand: Domyos.

Here are the things I bought:

I literally fell in love with their microfiber tops. I love tham so much that I bought three of them: fuchsia, blu and black (a staple). The most amazing thing is that I payed 5 Euro each. Then I needed a pair of short to go running with. I wanted ther super skin-tight because I think are more comfortable. Same price as the tops. Since I like to listen to music and record the calories burned on my iphone app while I go for a run I needed a phone holder . (7 euro).

Ultimamente mi sto dando molto al fitness e soprattutto allo shopping sportivo, chi lo avrebbe mai detto, pigra come sono!! Tutta questa voglia di andare a correre e fare esercizio fisico me l' ha inculcata Kayla Itsines, la famosissima personal trainer australiana che ha messo sul mercato le sue meravigliose guide con esercizi per avere un corpo perfetto. Ho parlato di lei e dei suoi workouts nello scorso post (link qui).

Il posto migliore dove preferisco fare shopping sportivo è sicuramente Decatlon. Ogni volta che devo comprare qualcosa inerente allo sport mi perdo sempre per ore e ore nei loro giganteschi negozi. La cosa che mi piace di più è che puoi trovare cose dei più famosi brand come Nike, Adidas ecc. ecc. ma anche cose economicissime dei loro brand. Qui di seguito vi elencherò tutte le cose che ultimamente ho comprato:

Mi sono innamorata letteralmente delle loro canottiere in microfibra tanto che ne ho comprate tre, una Rosa Shocking, una blu e una classica nera. E la cosa sorprendente è che le ho pagate 5 Euro l'una.Poi mi serviva un pantalocino bello stretto per andare a correre perchè quelli un po' larghi mi danno fastidio sia durante la corsa sia quando faccio weighttraining. E anche questi li ho pagati 5 Euro e la cosa che mi piace di più  è che sono semplicissimi. Poi come ultima cosa avevo bisogno di un porta cellulare da braccio che mi serve per portare il cellulare con me anche mentre corro sia per ascoltare la musica e sia per poter utilizzare le applicazioni che calcolano le calorie, la distanza e la velocità mentre corri. Questo invece l'ho pagato 7 Euro (amo il fatto che sia fucsia).  


SHOP THE ITEMS
Michela||Bloglovin || Instagram || GFC || Twitter 

|Enter my GHD straightner giveaway|



SHARE:

1 comment

Comments

© little taste of beauty. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig